En bra torsdag.

Små barn. Så små att de gör så mitt hjärta brister.
Du tittar rakt in i mina ögon, ser du mig? Ser du verkligen mig, mitt leende, min värme?
Min längtar över att få berätta saker för dig, lära dig om rätt och fel. Stödja dig när du tar dina stapplande steg. Hjälpa dig om du gör fel.
Du kommer bli så bortskämd med kärlek, det vet jag redan. Du kommer bli ett litet busfrö, som din pappa. Jag är övertygad.

Dexter alltså, hur bra kan det bli. Så spännande så jag dör nästan, så om ni inte tittar på det så gör det. Sista säsongen är riktigt bra.
Bestämde tid med Ronny för ny konsultation om tatueringen nu, på måndag. Wohooo. Snart har jag mitt lilla minitivoli. Med ett pariserhjul såklart.
Vansinnes tränade igår, hela 2 timmar. Kändes som om jag flög ifrån gymmet sen, kände mig så lätt och lättad, om några veckor så. Då kommer jag vara nöjd.
Igår var jag och Micke på quiz, på Wirströms. Premiär för oss som lag. Vi vann inte, MEN, det ändrar vi på om 2 veckor. Med blodad tand kommer vi gå in ännu hårdare.
Det var iallafall mycket roligt. Och bästa sällskapet.




Kommentarer
Postat av: Micke

Mycket roligt, som alltid i ditt sällskap. Nästa gång tar vi dem!

2011-01-15 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0