Hemmakväll 1/10

Slutade sent idag, direkt till Ica i Liljeholmen och släpade runt på miljarders med påsar. Ibland önskar jag mig en personlig assistent, i alla fall när jag har bråttom och det är tungt.
Till slut kom jag hem med mat, vin och annan bråte.
Det enda jag hunnit med under kvällen är att städa inför morgondagens middagsbjudning, otroligt noggrant. Nu är jag klar och ska gå och lägga mig, plus att jag ska göra en viktig sak, det som jag skjutit upp för länge nu. Den där pressreleasen, en uppgift från skolan. Vi ska översätta och skriva om den från engelska, hitta på och göra om så den blir ännu intressantare. En rolig uppgift.
När jag väl kommit igång med den kommer det bli bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0