Pepparkakor, familj och vinterfrid.

Pepparkaksvecka och glögg i massor, det var en rejält kämpig historia med degen. Som vanligt tappade jag tålamodet efter någon timmes bakning, men slutresultatet blev bra, och det finns utrymme att baka ytterligare ca 190 pepparkakor av den kvarvarande degen.
Fint besök av familjen i helgen, det värmer i hjärtat att komma hem till en
lägenhet som fylls med kärlek.
Fick även njuta av kära vänner sällskap i lördagskväll, fest hos Paola. Träffade av en händelse en vän som jag avskärmat ett tag. Vi kramades och blev sams. Det hela bottnade sig i en hel del missförstånd och egentligen handlade det om välvilja. Kändes så mycket bättre.
Och nu kan jag inte sluta lyssna på Take That - The flood. Jisses, det svänger så om refrängen. Kan vara min nya skämslåt, men jag kan ändå stå för att jag gillar den. Hah.










































Kommentarer
Postat av: petri

Hahaha jag lyssnar också på Take That . Ja skäms låt så det smäller om det....

Fan konstigt ju

2010-11-29 @ 22:53:33
URL: http://kugghjulsprins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0