Norrland, mitt norrland.



En helg för lugnet och familj. Nåja, inte på lördagskväll.
Stadshuset, kände 2 personer där, resten var skräniga 18 åringar.
Just nu kommer jag inte ihåg just vad de sa, men jag minns att jag skämdes och kände mig mycket nöjd med att inte vara 18 är igen.
Bra musik och massa dans. Tappade bort mina skinnhandskar, dumt!
Men 80% av helgen var i vanlig ordning, hasade runt, goda middagar, skratt och nu fick jag även träffa min fina fina brorson. Eventuellt kommer han kanske bli en lampnörd, han finner lugn i att vila blicken på lampor.
Han är inte så mycket större än en normal stor nalle, han här rejält mysiga kinder och perfekta små händer. Han doftar så underbart, finns ingenting som slår doften av en liten bebis.
Fick ett par fina boxningshandskar av N, de får pryda väggen hemma i Vårbrg.
Lunch på stan med Niklas och Peter, och familjen slöt upp, såg när de tände upp staden med alla vackra ljussättningar på byggnader runt om. Fint det! Och kallt.
Jag älskar ändå att vara hemma, det ger mig mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0