Bye bye, blackbird.

Vad fan hände?
Men det satt sig ändå, ganska djupt. IDIOT.

Hej missbrukare, jag trodde på dig.
Du ljög visst igen.
Vad håller du på med?
Du bryr dig bara om dig själv.
Jag trodde du ville förändras
och leva ett annorlunda liv.
Vart tog glädjen vägen?
Du är missunsam och kontrollerande,
suger MIN energi, MIN glädje.
Du är så jävla oattraktiv och
i mina ögon framstår du patetiskt.
Du är inte alls speciellt rolig nu och
jag skrattar inte längre.

Jag vet om din hemska uppväxt, men trots det
så förtjänar ingen annan detta.

Hej missbrukare, du var visst en missbrukare.
Hej då missbrukare, jag lämnar dig nu.








Kommentarer
Postat av: petri

bra kram stor kram

2010-11-10 @ 13:13:30
URL: http://kugghjulsprins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0