Learn from your misstake

Drömde att jag var gravid, men ett av mina ex. Riktigt jobbgt.
Och i slutet av drömmen satt jag och pratade med en av mina bästa vänner som precis fått sitt första barn.
Det var en rätt obehaglig känsla, jag ville vara ärlig och säga som det var, graviditeten var ganska långt gången och jag ville verkligen inte. Jag frågade min vän om det var försent att göra någonting åt det, hon berättade fanns ingenting jag kunde göra nu. Live with it. Med huvudet mellan mina händer satt jag och grät. Nu var jag fast där jag inte ville vara. Nu var jag tvungen att stanna.
Men jag vaknade tillslut och svepte ut ett glas vatten på golvet.

God morgon!


Kommentarer
Postat av: petri

Haha

ja du kram

2010-12-04 @ 06:13:36
URL: http://kugghjulsprins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0